RETURNAREA PRODUSELOR LIVRATE ȘI RESTITUIREA PLAȚII

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 34/2014.

Astfel, produsele cumpărate de pe site se pot returna în aceeași stare în care au fost recepționate,

în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

Comanda se poate anula prin e-mail sau telefonic în maximum 14 zile de plasarea comenzii,

clientul urmând să primească înapoi contravaloarea comenzii (din care se scad cheltuielile de transport)

după returnarea produselor, nu mai târziu de 30 zile de la data la care ne-a informat despre decizia de returnare.


Art. 9 – Dreptul de retragere – O.G. 34/2014

(1) Cu excepția cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile

pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale,

fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la

art. 13 alin. (3) și la art. 14.


(2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menționată la alin. (1) expira în termen de 14 zile de la:
a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;

b) ziua în care consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de consumator,

intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare


Condiții de retur

Returnarea produselor cumpărate se va face pe cheltuiala clientului.
Acesta poate folosi același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea produselor.
În cazul în care se folosește serviciul de transport oferit de Autoboutique.ro, curierul va fi trimis
la solicitarea Autoboutique.ro.

Pentru acest serviciu se va percepe o taxă de 35 lei pe fiecare anvelopa pentru curierat si manipulare,
taxă care va fi suportată de client.
 
Clientul poate alege să trimită prin alt serviciu de curierat decât cel oferit de Autoboutique.ro,
costurile pentru acest serviciu fiind în totalitate suportate de client.

Nu se acceptă returnarea produselor care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, etc.

Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna,

fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica

natura lipsei de conformitate a acestor anvelope și jante.

Clientul poate solicita returnarea contravalorii produselor cumpărate sau înlocuirea cu anvelope sau jante conforme.

Dacă vânzătorul nu poate înlocui produsele cu unele conforme, atunci se va restitui integral contravaloarea produselor cumpărate.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare,

in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.

Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de

1-30 de zile, in functie de politica acesteia.